Ris, ros og klager

Vi foretrækker tilfredse kunder. Derfor hører vi meget gerne fra dig, hvis du har fået en dårlig behandling eller er utilfreds med vores service, rådgivning eller andet. Vi lytter også meget gerne til dig, hvis du har gode ideer til forbedringer. Er du utilfreds, kan du enten klage formelt til vores juridiske afdeling, der er klageansvarlig i Arbejdernes Landsbank, eller skrive til bankens kundeambassadør, der tager imod enhver form for ris, ros og ideer.

Ris og ros

Har du haft en god eller dårlig oplevelse hos os? Eller har du forslag til, hvordan vi kan blive endnu bedre? Uanset hvad, vil vi meget gerne høre fra dig. Din mening er vigtig for os.

Behandling af personoplysninger

Dine oplysninger behandles fortroligt. Vi indsamler og behandler kun personoplysninger til specifikke formål, og vi sletter oplysningerne igen, når vi ikke længere har et lovligt formål med at opbevare og behandle dem. Du kan læse mere om bankens behandling af personoplysninger her.

Dette websted er beskyttet af reCAPTCHA og Google Privatlivspolitik og Servicevilkår gælder.

Send en klage til bankens juridiske afdeling

Er du utilfreds med vores service, rådgivning eller andet - og er det ikke muligt at finde en løsning på problemet eller nå til enighed med din rådgiver eller fi­li­al­di­rek­tø­ren - kan du sende en formel klage til bankens juridiske afdeling, som er klageansvarlig i Arbejdernes Landsbank.

Send en klage til juridisk afdeling

EU-Kommissionens online klageportal

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af klage over en ydelse købt online. Det er særligt relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land.

Hvis du klager du gennem denne klageportal, skal du oplyse mailadressen til Arbejdernes Landsbanks Juridiske afdeling, som er: jura@al-bank.dk.

Gå til EU-Kommissionens online klageportal

Se også