Opdatering af forening

Hvis I er kunde i Arbejdernes Landsbank og har ændringer til jeres forening, kan I orientere os her.

Sådan gør I:

  1. Start med at udfylde denne be­sty­rel­ses­over­sigt.
  2. Udfyld formularen nedenfor og vedhæft de nævnte dokumenter.

Når I skal udfylde formularen, er det godt at have følgende dokumenter klar:

  • Seneste ge­ne­ral­for­sam­lings­re­fe­rat (underskrevet)
  • Den netop udfyldte be­sty­rel­ses­over­sigt
  • Seneste vedtægter
  • Regnskab og budget

Hvorfor skal vi bruge disse dokumenter?

Som bank er vi – i henhold til hvidvaskloven - forpligtet til at indsamle og opbevare jeres opdaterede dokumenter. Samtidig er I som kunde forpligtet til at holde os opdateret om eventuelle ændringer i jeres forening.

Har I endnu ikke et CVR-nummer, skal feltet være tomt.
I kan finde jeres kontonummer på kontooversigt i netbanken, som er jeres reg nr. på 4 cifre og kontonummer på 7 cifre.

Vedhæft foreningens dokumenter

Nedenfor bedes I vedhæfte foreningens dokumenter.
Generalforsamlingsreferatet skal være underskrevet af dirigenten. Alternativt skal det være underskrevet af den samlede bestyrelse.
Bemærk: De vedhæftede filer skal være i PDF format, og må ikke være større end 5 mb.

Underskrevet referat 1*
Underskrevet referat 2
Bestyrelsesoversigt*
Seneste vedtægter*
Underskrevet regnskab og budget
Øvrige

Dine oplysninger behandles fortroligt. Vi indsamler og behandler kun personoplysninger til specifikke formål, og vi sletter oplysningerne igen, når vi ikke længere har et lovligt formål med at opbevare og behandle dem. Du kan læse mere om bankens behandling af personoplysninger her.

Dette websted er beskyttet af reCAPTCHA og Google Privatlivspolitik og Servicevilkår gælder.