Kontakt og åbningstider

Her på siden kan du få et overblik over, hvordan du kan komme i kontakt med os og bruge bankens forskellige digitale services.

Vi er klar til at tale med dig

  • Phone 2

    Ring til os

    Du er velkommen til at ringe til os. Alle hverdage mellem kl. 8.00 - 20.00 eller weekend 10.00 - 16.00.
  • Clock

    Kontakt din lokale filial

    Find kon­tak­top­lys­nin­ger og se åbningstider for alle vores filialer.

  • Help

    Få svar på dine spørgsmål

    Du kan nemt og hurtigt finde svar på de mest stillede spørgsmål.
To Al Medarbejdere Sidder Sammen I Mødelokale

Brug for rådgivning? Book møde her

Er du kunde hos os og har brug for rådgivning, kan du nemt booke et møde her. Log ind med MitID – herefter kan du booke et møde med en rådgiver. Du kan selv vælge, om mødet skal være fysisk, online eller via telefon.
Hænder på et tastatur

Skriv til os direkte i din Netbank eller Mobilbank

Du kan skrive til os nemt og sikkert via din Netbank eller Mobilbank.
Online Help

Se hvornår vores filialer holder lukket

Der er lukket i alle filialer og i AL² på følgende dage:

  • Alle helligdage
  • Fredag efter Kristi Himmelfartsdag
  • Grundlovsdag 5. juni
  • Juleaftensdag 24. december
  • Nytår­s­af­tens­dag 31. december
  • Nytårsdag 1. januar
Hånd Med Al Visa Kreditkort

Spær dit kort

Har du mistet dit kort, skal du spærre det med det samme. Det kan du gøre nemt og hurtigt i netbank og mobilbank.

Du kan også ringe på telefon:

Log på Netbank
  • Star

    Ris, ros og klager

    Vi foretrækker tilfredse kunder. Derfor hører vi meget gerne fra dig, hvis du har fået en dårlig behandling eller er utilfreds med vores service, rådgivning eller andet.
  • Keyboard

    Indsigelser på netbank transaktioner

    Du kan gøre indsigelse, hvis du opdager en eller flere betalinger/overførsler i din netbank, som du ikke kan vedkende dig.
  • Credit Card

    Indsigelse på kortbetalinger

    Opdager du, at der er foretaget betalinger med dit kort, som du ikke kan genkende eller acceptere, hjælper vi dig med at få tilbageført betalingen.
Solsikkersnor

Solsikkelinjen

- en særlig linje til dig, der har brug for ekstra hensyn

Vi har oprettet Solsikkelinjen dig, der har brug for ekstra hensyn, hjælp, ro, tålmodighed eller tid, når du skal tale med banken.

AL ansat med headset

Har du spørgsmål?

Hvis du har spørgsmål, kan du skrive til os via formularen nedenfor, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Kontakt os

Du er velkommen til at skrive til os via formularen herunder. Du hører fra os hurtigst muligt. 
Overvejer du at blive kunde hos os, og vil du gerne høre mere om, hvad vi kan tilbyde dig, så klik her: Bliv kunde.

Behandling af personoplysninger

Dine oplysninger behandles fortroligt. Vi indsamler og behandler kun personoplysninger til specifikke formål, og vi sletter oplysningerne igen, når vi ikke længere har et lovligt formål med at opbevare og behandle dem. Du kan læse mere om bankens behandling af personoplysninger her.

Dette websted er beskyttet af reCAPTCHA og Google Privatlivspolitik og Servicevilkår gælder.