Ring til os
Du er velkommen til at ringe til os. Alle hverdage mellem kl. 8.00 - 20.00 eller weekend 10.00 - 16.00.
Her på siden kan du få et overblik over, hvordan du kan komme i kontakt med os og bruge bankens forskellige digitale services.
Du er velkommen til at ringe til os. Alle hverdage mellem kl. 8.00 - 20.00 eller weekend 10.00 - 16.00.
Du kan nemt og hurtigt finde svar på de mest stillede spørgsmål.
Bliv ringet op og hør mere om at blive kunde i Arbejdernes Landsbank.
Har du mistet dit kort, skal du spærre det med det samme. Det kan du gøre nemt og hurtigt i netbank og mobilbank.
Du kan også ringe på telefon:
Vi foretrækker tilfredse kunder. Derfor hører vi meget gerne fra dig, hvis du har fået en dårlig behandling eller er utilfreds med vores service, rådgivning eller andet.
Du kan gøre indsigelse, hvis du opdager en eller flere betalinger/overførsler i din netbank, som du ikke kan vedkende dig.
Opdager du, at der er foretaget betalinger med dit kort, som du ikke kan genkende eller acceptere, hjælper vi dig med at få tilbageført betalingen.
Du er velkommen til at skrive til os via formularen herunder. Du hører fra os hurtigst muligt.
Overvejer du at blive kunde hos os, og vil du gerne høre mere om, hvad vi kan tilbyde dig, så klik her: Bliv kunde.