Har I ændringer til jeres forening?
Er I kunde hos os og har ændringer til jeres forening efter den seneste generalforsamling? I kan nemt orientere os ved at udfylde vores formular og vedhæfte jeres dokumentation.
I Arbejdernes Landsbank har vi stor erfaring med at hjælpe frivillige foreninger. Vi ved, at mange foreninger kan drukne i både administration og dokumentation, og derfor har vi gjort det enkelt at blive - og være - kunde hos os. Vores løsninger er fleksible, og rådgivningen er tæt på. Med andre ord: Vi hjælper med det komplekse, så I kan bruge tiden på det, I brænder for.
Uanset om I brænder for sport, samleobjekter eller socialt arbejde, ønsker vi at gøre det lettere for jer at drive og engagere jer i jeres forening. Vi hjælper jer godt i gang som kunde hos os - helt uden administrativt besvær - og vi står klar med råd og vejledning, når driften driller.
Vi står klar til at hjælpe jer med at styrke og forenkle driften af jeres forening. Vores løsninger gør det nemt for jer at administrere foreningens økonomi, og vores rådgivere er kun et opkald væk.
Vi har samlet al vores viden og ekspertise i vores Rådgivningscenter for frivillige foreninger. Her kan I altid få råd og vejledning om drift, administration, dokumentation og meget mere.
Kontakt vores Rådgivningscenter for frivillige foreninger
Vi har gjort det enkelt for jer at blive kunde hos os. Book et velkomstmøde, så kontakter vi jer og aftaler en mødedag. På velkomstmødet taler vi om jeres behov og guider jer gennem processen med at blive kunde - helt uden administrativt besvær.
Christian Schmidt Christiansen, Foreningsdirektør i Arbejdernes LandsbankDet er blevet alt for komplekst at drive en frivillig forening, og her har vi som bank et ansvar. Vores ambition er at gøre det lettere at deltage aktivt i det frivillige foreningsarbejde, så vores danske foreningsliv får nogle bedre vilkår for at blomstre.