Administration af løn
Der findes mange løsninger, som kan hjælpe din virksomhed med lønadministration. Du kan eksempelvis spare både tid og ressourcer på at styre de daglige betalinger direkte i virksomhedens økonomisystem med Bank Connect. Nedenfor finder du de administrationsmuligheder vi tilbyder i Arbejdernes Landsbank. Lad os hjælpe din virksomhed med den rette løsning til administration af løn.
Hvad omfatter lønadministration?
Med en aftale om lønadministration hos Arbejdernes Landsbank får du automatiseret mange af de processer, som kan koste tid at gøre manuelt. Fordi processerne er automatiseret, falder udbetalingerne altid rettidigt og til de rette kontoer.
Som virksomhed bestemmer I selv, hvor stor del af administrationen, der skal sættes i proces, og hvordan. Du kan eksempelvis gennem et samarbejde med MasterCard få en pakkeløsning til pengeoverførsler ved lønkørsler. Som privat virksomhed kan I også tegne en serviceaftale med NemKonto, som er en løsning, der betyder, at I undgår at skulle administrere jeres medarbejderes kontonumre. Udbetaling via NemKonto optimerer udbetalingerne til betalingsmodtagerne da din virksomhed kan udbetale penge direkte til kunder og medarbejders konto.
Sidst men ikke mindst kan I med Bank Connect få en nem og hurtig løsning til udveksling af data mellem Arbejdernes Landsbanks økonomisystem og virksomhedens. Det betyder at de manuelle ind- og udlæsningsfunktioner kan springes over. Læs mere om mulighederne nedenfor.
- Med en aftale om OverførselsService får I en velfungerende tjeneste til overførsel af løn, pension, skat og lignende betalinger.
Udbetaling via NemKonto
Din virksomhed kan sende løn direkte via NemKonto. Det sparer dig for administration af ansattes kontonumre.Bank Connect
Bank Connect er et system for udveksling af betalingsoplysninger og kontobevægelser direkte mellem virksomheden og pengeinstitut. Det er en hurtig og sikker måde at betale regninger.
Bliv erhvervskunde
Tak for din interesse i at blive erhvervskunde hos os! Til at starte med er der nogle informationer, vi skal have fra dig for at hjælpe dig i retning af den løsning, der passer bedst til din virksomheds behov.
Vi beder dig udfylde nedenstående ansøgningsformular og uploade en række nødvendige dokumenter, så vi hurtigere kan behandle din ansøgning.
Hvis du ønsker en enkel løsning og din virksomhed ikke har en bank i forvejen, beder vi dig samtidig udfylde og uploade det Forretningsomfangsskema, der passer til din virksomhedstype.
Så snart vi har haft mulighed for at se på din henvendelse, kontakter vi dig for at aftale det videre forløb samt evt. behov for yderligere dokumenter og legitimation til oprettelsen.
Oprettelse af en erhvervskonto koster et engangsgebyr på 3.000 kr. og herefter er prisen 750 kr. pr. kvartal.