Administration af løn

Der findes mange løsninger, som kan hjælpe din virksomhed med lø­nad­mi­ni­stra­tion. Du kan eksempelvis spare både tid og ressourcer på at styre de daglige betalinger direkte i virksomhedens økonomisystem med Bank Connect. Nedenfor finder du de ad­mi­ni­stra­tions­mu­lig­he­der vi tilbyder i Arbejdernes Landsbank. Lad os hjælpe din virksomhed med den rette løsning til administration af løn.

Glad Mand Sidder På Bord I Et Værksted
Arkitekt Sidder Ved Pc Kvinde Står Ved Siden Af

Hvad omfatter lønadministration?

Med en aftale om lø­nad­mi­ni­stra­tion hos Arbejdernes Landsbank får du automatiseret mange af de processer, som kan koste tid at gøre manuelt. Fordi processerne er automatiseret, falder udbetalingerne altid rettidigt og til de rette kontoer.

Som virksomhed bestemmer I selv, hvor stor del af ad­mi­ni­stra­tio­nen, der skal sættes i proces, og hvordan. Du kan eksempelvis gennem et samarbejde med MasterCard få en pakkeløsning til pen­ge­over­førs­ler ved lønkørsler. Som privat virksomhed kan I også tegne en serviceaftale med NemKonto, som er en løsning, der betyder, at I undgår at skulle administrere jeres medarbejderes kontonumre. Udbetaling via NemKonto optimerer udbetalingerne til be­ta­lings­mod­ta­ger­ne da din virksomhed kan udbetale penge direkte til kunder og medarbejders konto.

Sidst men ikke mindst kan I med Bank Connect få en nem og hurtig løsning til udveksling af data mellem Arbejdernes Landsbanks økonomisystem og virksomhedens. Det betyder at de manuelle ind- og ud­læs­nings­funk­tio­ner kan springes over. Læs mere om mulighederne nedenfor. 

  • Folder In

    OverførselsService

    Med en aftale om OverførselsService får I en velfungerende tjeneste til overførsel af løn, pension, skat og lignende betalinger.
  • Lock

    Udbetaling via NemKonto

    Din virksomhed kan sende løn direkte via NemKonto. Det sparer dig for administration af ansattes kontonumre.
  • Inbox

    Bank Connect

    Bank Connect er et system for udveksling af betalingsoplysninger og kontobevægelser direkte mellem virksomheden og pengeinstitut. Det er en hurtig og sikker måde at betale regninger.

Bliv erhvervskunde

Tak for din interesse i at blive erhvervskunde hos os! Til at starte med er der nogle informationer, vi skal have fra dig for at hjælpe dig i retning af den løsning, der passer bedst til din virksomheds behov. 

Vi beder dig udfylde nedenstående an­søg­nings­for­mu­lar og uploade en række nødvendige dokumenter, så vi hurtigere kan behandle din ansøgning.

Hvis du ønsker en enkel løsning og din virksomhed ikke har en bank i forvejen, beder vi dig samtidig udfylde og uploade det For­ret­nings­om­fangs­ske­ma, der passer til din virk­som­heds­ty­pe. 

Så snart vi har haft mulighed for at se på din henvendelse, kontakter vi dig for at aftale det videre forløb samt evt. behov for yderligere dokumenter og legitimation til oprettelsen. 

Oprettelse af en erhvervskonto koster et engangsgebyr på 3.000 kr. og herefter er prisen 750 kr. pr. kvartal.  

Hvad kan vi hjælpe dig og din virksomhed med?

Vælg den løsning, der passer bedst
Har virksomheden en bank i dag?
Er virksomheden ny?

Virksomhed og kontaktoplysninger

Kontaktperson/Indehaver i virksomheden

Vedhæft din virksomheds dokumenter

Nedenfor bedes du vedhæfte din virksomheds dokumenter.
De vedhæftede filer skal være i PDF-format og må ikke være større end 5 MB.

Regnskab eller forretningsplan*
Forretningsomfangsskemaet*
Regnskab eller forretningsplan
Drifts- og likviditetsbudget*
Forretningsomfangsskema

Behandling af personoplysninger

Dine oplysninger behandles fortroligt. Vi indsamler og behandler kun personoplysninger til specifikke formål, og vi sletter oplysningerne igen, når vi ikke længere har et lovligt formål med at opbevare og behandle dem. Du kan læse mere om bankens behandling af personoplysninger her.

Dette websted er beskyttet af reCAPTCHA og Google Privatlivspolitik og Servicevilkår gælder.