Bestil nyt kort

Du kan bestille et nyt kort på to måder:

  1. Hvis du har mistet dit kort og allerede har spærret det, kan du bestille et nyt kort.
  2. Er dit kort ødelagt, men ikke spærret kan du genbestille dit kort.
Kvinde Arbejder På Bærbar Pc Ved Lille Bord I Stuen

1. Bestil nyt kort

Hvis du har mistet dit kort og allerede har spærret det, kan du bestille et nyt kort.

  1. Log på Netbank
  2. Vælg Konti og kort > Konti
  3. Tryk på + Ny konto øverst
  4. Vælg det ønskede kort-produkt
  5. Færdiggør bestillingen 

Kvinde Sidder Med Kreditkort Og Mand Sidder Og Arbejder På Bærbar Pc

2. Genbestil kort

Er dit kort ødelagt, men ikke spærret kan du genbestille kortet.

  1. Log på Netbank
  2. Vælg Konti og kort > Kort
  3. Vælg det kort, som du ønsker at genbestille
  4. Tryk på de 3 prikker øverst til højre
  5. Hvis det er muligt at genbestille kortet, kan du nu vælge Genbestil/erstat kort
  6. Færdiggør bestillingen

Nyt kort

Når du bestiller et nyt kort, får du nyt kortnummer og evt. ny pinkode.
Husk derfor, at du skal ændre dine kor­top­lys­nin­ger hos de firmaer, hvor du betaler abonnementer. Det kan fx være Brobizz, rejsekort eller andre abonnementer, som trækkes på dit kort. Du modtager kortet i løbet af ca. 7-10 hverdage.

Genbestil kort

Når du genbestiller et Visa/Dankort får dit kort nyt kortnummer, men du beholder samme pinkode.
Husk derfor, at du skal ændre kor­top­lys­nin­ger hos de firmaer, hvor du betaler abonnementer - fx Brobizz, rejsekort eller andre, som trækkes på dit kort. Du modtager kortet i løbet af ca. 7-10 hverdage.