Arbejdernes Landsbanks Fond
Vesterbrogade 5
1502 København V
Telefon: 38 48 50 01
Arbejdernes Landsbanks Fond ønsker at bidrage til, at fællesskabet mellem mennesker udvikles, og at det gøres med det klare formål, at det skal give nye perspektiver og muligheder – både for den enkelte, fællesskabet og samfundet omkring os.
Vi er desuden drevet af at være med til at gøre en forskel for mennesker, der har særlige behov, og hvor fonden kan være med til at gøre en reel forskel for mennesker, der ikke har samme forudsætninger som de fleste.
OBS: Alle fondens midler for 2024 er uddelt, og ansøgningsportalen er derfor lukket indtil primo 2025.
Alle indkomne ansøgninger siden den 21. oktober 2024 vil blive behandlet i det nye år.
Ansøgningsfrist - foreninger, skoler og dagsinstitutioner m.fl.:
Fonden modtager løbende ansøgninger fra institutioner, foreninger, klubber m.fl. Ansøgninger behandles på førstkommende bestyrelsesmøde, hvis ansøgningen er modtaget inden deadline. Er dette ikke tilfældet, behandles ansøgningen på det næste bestyrelsesmøde.
Ansøgningsfrist og behandling - 2024:
Ansøgningsfrist og behandling - 2025:
Ansøgningsfrist - enkeltpersoner:
Ansøgninger fra enkeltpersoner modtages fra 1. januar til 4. maj 2025 og behandles på bestyrelsesmøde d. 17. juni.
Arbejdernes Landsbanks Fond blev stiftet i 1957 af A/S Arbejdernes Landsbank og har gennem årene styrket det danske samfund gennem uddannelse og viden.
Fondens midler forvaltes af Forvaltningsinstituttet. Det er det årlige afkast af Fondens investeringer, som muliggør støtte.
Arbejdernes Landsbanks Fond administreres af A/S Arbejdernes Landsbank og Forvaltningsinstituttet for Lokale Pengeinstitutter. A/S Arbejdernes Landsbank administrerer behandlingen af ansøgninger samt udbetaling af fondsmidler.
Forvaltningsinstituttet for Lokale Pengeinstitutter forvalter Fondens kapital.
Vesterbrogade 5
1502 København V
Telefon: 38 48 50 01
c/o Forvaltningsinstituttet – 51249
Toldbodgade 33, 3. sal
1022 København K
CVR-nummer 11612202