Har du spørgsmål om en indsigelse
Har du spørgsmål omkring en indsigelse, kan du kontakte banken send en mail eller ring på tlf. 38 48 50 34.
NB: Vi modtager mange sager i øjeblikket, så du kan forvente længere ekspeditionstid af din sag.
Hvis du selv har foretaget købet, skal du først forsøge at løse problemet med den forretning eller hjemmeside, du har handlet med, før der kan gøres indsigelse. Det er en fordel og sommetider et krav, at du kan dokumentere, at du har taget kontakt til forretningen. Så gem al korrespondance du har med forretningen.
Hvis du ikke finder en løsning med forretningen indenfor 2 uger, skal du gøre indsigelse straks. Jo før du kontakter os, jo større er sandsynligheden for, at vi kan hjælpe dig.
Før du går i gang
Før du opretter din indsigelse, kan det være en god ide at gøre de nødvendige forberedelser og have relevante oplysninger klar, f.eks.:
Vælg en årsag, hvorefter du stilles videre til netbank eller en formular.